Igår så flyttade ju hanna panna ut. End of an era! Vilket gör Adam glad för då får han en efterlängtad dörr till sitt rum haha. Han bor på ett etageplan vilket innebär att han inte kan stänga om sig men nu får han då ett rum istället :p
 
Idag har jag rensat i garderober och haft mig oh hittade en jävla massa hästböcker från när jag var liten. Jävligt roligt :) Min systerdotter fyller år den 11 mars (tror jag d va :s) och jag tänkte att hon skulle få alla dom böckerna :) Plus att jag har köpt en ridkurs till henne för nybörjare. Jag tror att hon blir svinglad iaf :) Men jag tänkte ge böckerna redan idag så får hon dom som en ledtråd heeh. KUL!!
 
Just nu har jag paus oh käkar frukost :) Är ledig idag vilket är svin najs för sen jobbar jag lördag, söndag och måndag. Jag har även köpt en klövjeväska till bushi så nu ska hon få träna litta. Tror hon behöver d ;p bilder på detta kommer :D
 
Sen var jag jävligt besviken! Jag köpte en iphoneplånbok eller vad fan d heter. Skit snygg, svart utanpå och guld inuti. D var en Michael Kors. Men när jag fick hem den (efter typ en månad) så var den helt i guld och såg faktiskt lite zigenaraktig ut. Så får man egentligen inte skriva men ni fattar vad jag menar. Iaf passade inte mig så jag la ut den på dom här skit braaiga loppisidorna på fejjan och lyckades få sålt den. Så den ska jag inte glömma att skicka idag :)
 
Nä nu måste jag fortsätta om jag ska bli färdig idag :) Haj!!
 
 
Min dator är muppig och jag fattar ingeting så d blir ingen bild :p
iphone 5s, michael kors,

Kommentera

Publiceras ej